piątek, 5 sierpnia 2016

Allnutrition Isolate Protein - TEST


Witajcie Kochani! Mam dla Was kolejny wpis dotyczący suplementów. Przyznam się wam, że ciężko w ostatnim czasie zabrać mi się za dbanie o was jak i mojego bloga, ze względu na dużą częstotliwość moich treningów jak i treningów z podopiecznymi.
Na prawdę, bardzo dużo się dzieje.  Kto obserwuje mojego snapa ten wie, że zwykle dzień zaczynam wcześnie. Od trzech tygodni zaczynam dzień jeszcze wcześniej, poświęcając dodatkową godzinkę mojego życia na poranne cardio ... NA CZCZO! ... jeszcze przed pracą.

Obecnie zaczynam dzień 6:30, a o 7:20 jestem już na siłowni gdzie spokojnie mogę oddać się treningowi. Kto nie próbował takiego treningu na czczo, ten na pewno nie zdaje sobie sprawy z tego, że organizm zachowuje się zupełnie inaczej i trzeba go odpowiednio zabezpieczyć.
Według zaleceń mojego trenera, przed sesją cardio na czczo stosuję podwójną miarkę aminokwasów BCAA oraz jedną miarkę glutaminy.

Jestem ciekawy jak Wy zaczynacie swoje wakacyjne dni. Koniecznie opowiedzcie mi o tym w komentarzu, bo zastanawiam się czy tylko ja mam tak zakręcone życie.

zdjęcia- Canon EOS 750D

Co do diety, wszystko idzie jak należy. Jako, że wcześniej o tym nie wspominałem zdradzę, że jestem na diecie wysoko węglowodanowej. Idealna dla mojego metabolizmu, który stale jest podkręcony w wyniku dużej aktywności fizycznej.

UWAGA! Sport to nie tylko wysiłek fizyczny, ból i płonące mięśnie... Sport to również praca nad swoją wiedzą, zdobywanie doświadczenia.


  Moja zdobycz!

Przez najbliższy miesiąc moje ciało będzie wspierać izolat serwatki od Allnutrition. Korzystałem już wcześniej z produktów tej marki ale właśnie teraz zdecydowałem się na dłuższą "współpracę" z tym suplementem. Ta odżywka wysoko białkowa będzie moim suplementem około treningowym oraz będzie stanowić zamiennik w razie, gdy któryś z produktów w moim posiłku mi się znudzi.



Białko to bardzo dobrze układa się w brzuchu, a co ważniejsze - świetnie smakuje. Jestem pewien, że pomoże mi w budowaniu masy mięśniowej nie gorzej niż suplementy, które stosowałem do tej pory.
Jeżeli ktoś ma jakieś pytanka zachęcam do zadawania pytań w komentarzu.






















8 komentarzy:

  1. Z każdym postem coraz lepiej mi się czyta Twojego bloga !
    A ja muszę się chyba zaopatrzyć w jakieś dobre białko :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam!
    http://kinga-wajman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Taaak cardio na czczo to coś na co najbardziej klnę w myślach hahah :D Chociaż nie... moją najgorszą godziną jest 12 nie wiem dlaczego ale wtedy całkowity brak sił... :D
    Myślałam nad suplami, ale uznałam, że jeszcze mi to niepotrzebne.
    Tak czytając twój post jest mi aż wstyd, że zapomniałam napisać o tej jakże ważnej wiedzy, którą zdobywa się pracując nad sobą. Fakt faktem, 100% racja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio w ogóle zaniedbałam ćwiczenia. Brak motywacji. Dlatego nie wiem czy dobrze robię, że się tu udzielam. Jednak po tak miłym komentarzu na moim blogu,wypadałoby się odwdzięczyć za poświęcony czas :)
    Rok temu jak ćwiczyłam kilka razy w tygodniu i próbowałam wstawać rano i ćwiczyć w ogóle nie miałam sił. Ciągle ziewałam i się ociągałam i to burczenie w brzuchu :D heheh To nie dla mnie :D Zdecydowanie lepiej mi się ćwiczy wieczorami :) Podziwiam Cię, za takie poranne cardio :) ja nie daje rady :D
    świetny post :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobrze robisz, że się tu udzielasz !
      Każdy ma swoją porę, w której czuję się najlepiej. Ja to rozumiem :D Ja jestem śpiochem i kocham spać. Ale muszę walczyć o formę bo ona sama się nie zrobi :(

      Usuń
  5. Mam białko truskawkowe, ale innej firmy. Czy jeśli trenuję 5 razy w tygodniu, to piję je w dni treningowe, czy codziennie? Powiedzmy, że w dni treningowe moje białko mieści się w dziennym zapotrzebowaniu (jest dalekie od górnej granicy), a w dni regeneracyjne mam jego niedobór w posiłkach.
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam, że takie białko powinno się pić głównie w dni treningowe. W moim przypadku jest to zaraz po treningu, a następnie biorę się za aeroby.
      Często też korzystam z tego rodzaju białka w pierwszym posiłku, kiedy spożywam w większości węglowodany.
      Podsumowując wypowiedź - pić głównie w dni treningowe. Ewentualnie jako uzupełnienie posiłku. :) Jeżeli masz jeszcze jakieś pytania pisz śmiało.
      Pozdrawiam i wpadaj częściej :D

      Usuń

TOP