sobota, 27 sierpnia 2016

6 wskazówek do osiągnięcia wymarzonej sylwetki



"Motywacja jest czymś co pozwala zacząć, nawyk jest czymś co nie pozwala przestać"


1. Hollywoodzka Forma
Filmy rodem z Hollywood pękają w szwach od scen, w których główny bohater trenuje wbiegając po schodach. Taki trening to prosty i skuteczny sposób wykorzystania otoczenia, a ponadto nie obowiązują godziny otwarcia. Znajdź w swoim mieście schody, które będą stanowiły dla Ciebie wyzwanie. Wpleć je do swojego treningu wbiegając po nich sprintem, a następnie wracaj truchtem.

2. Bolesny odpoczynek
Często zdarza Ci się odczuć skutki wczorajszego treningu? Spokojnie, mi też. Najgorsze co możesz w tej sytuacji zrobić, to czekać aż Twoje rozerwane włókna mięśniowe przestaną boleć. Dlatego tym razem postaw na krótki i znacznie lżejszy trening. Wykonaj 10 minut interwałów i streczing całego ciała.
3. Buduj kaloryfer w kuchni
Po prostu pamiętaj o tym aby jeść ! Śniadanie, drugi posiłek, obiad, podwieczorek i kolacja.
Tak powinien prezentować się Twój jadłospis jeżeli intensywnie ćwiczysz. Czy to dużo ? Być może tak ale poddając swoje ciało dużemu wysiłkowi fizycznemu, musisz dostarczyć mu witamin i pożywienia. Bez tego zmęczenie, senność i brak efektów są murowane.
(Ilość posiłków w jadłospisie jest opcjonalna)

4. Chłodny relaks
Kriokomora, to miejsca, które pozwoli na szybszą regeneracje Twojego ciała po ostatnich treningach.
Zmroź swój biceps! Szybszy powrót do treningów gwarantowany.

5. Ta siłownia jest Twoja
Twoja siłownia - musisz się czuć tu dobrze. To już pół sukcesu, że tu jesteś. Teraz wykorzystaj ten czas na 100 %  i zabierz się za ćwiczenia. Jeżeli nie wiesz od czego zacząć chętnie Ci doradzę. Barki mogą iść na pierwszy ogień. Wykonaj: wyciskanie hantli z za głowy, unoszenie sztangielek bokiem, podciąganie sztangi wzdłuż tułowia, unoszenie sztangielek przed siebie. Każde ćwiczenie wykonaj 4 razy po 12-15 powtórzeń, a następnego dnia znowu pomyślisz o kriokomorze.

6. Bądź jak...
Znajdź swoją motywacje. To niezwykle ważne, kiedy chcesz zajmować się czymś na poważnie. Zdjęcia, czasopisma, filmy, vlogi oraz blogi. Czasem trzeba odświeżyć swoją głowę nowymi pomysłami, tudzież pomysłami na trening. Kto wie... może któregoś dnia to Ty będziesz motywować do działania tysiące osób. :)


17 komentarzy:

  1. Mi niestety często zdarza się zapominać o śniadaniu Ciekawe wskazówki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to nie dobrze. Śniadania z resztą są takie pyszne, a Ty ich nie jesz ? :D Dlaczego ?

      Usuń
  2. Bardzo ciekawe wskazówki, dużo ciekawych rzeczy można się dowiedzieć z Twojego bloga, oby tak dalej! :)
    http://nwaldowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ! Fajnie, że postanowiłaś odwiedzić mojego bloga. :D

      Usuń
  3. Bardzo przydatne wskazówki! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wskazówki pierwsza klasa ile ja bym dała, żeby móc sobie poćwiczyć, ale no pod względem zdrowotnym jest to mało możliwe, trzymaj formę no i oczywiście więcej takich wpisów, uwielbiam takie czytać widać, że wkładasz w to swoje serce, oby tak dalej!
    Pozdrawiam, jestemnatasza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za taki komentarz. Miło coś takiego przeczytać. ! Wpadaj tutaj częściej

      Usuń
  5. Ciekawe wskazówki :) na pewno wiele z nich zastosuję jak tylko znów zacznę pracować nad sobą... a zacząć jest najgorzej :/
    Pozdrawiam :)
    http://lifebyyolo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dobre zdjęcia, zachwycam się butami. Wskazówki jak zwykle trafne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam czytać Twoje notki, dają duuuużo motywacji! :-)))

    Mój blog - klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio właśnie płakałam, bo muszę zrezygnować z siłowni z powodu zdrowia. Zabolało. Ale tak łatwo się nie poddam. Jeśli nie siłownia, to znajdę coś innego, choć nie wiem, czy równie mocno to pokocham. Najpierw zacznę od basenu, podobno to będzie dla mnie najlepsze.
    Zazwyczaj nie jadałam podwieczorku. Jakoś nigdy tego nie potrzebowałam. Za to śniadania są najlepsze! Mogłabym jeść zawsze to samo i nigdy mi się nie znudzi. Owsianka i jajka górą. :D

    Pozdrawiam,
    http://kozlovskaiza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne rady. Myślę, że 3 to jedna z lepszych:) Podstawa to dieta!
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  10. Bądź jak... Przemek Wróbel :) Świetne porady, szczególnie ta z tymi schodami, tyle możliwości wokół nas, a i tak nie potrafimy ich w pełni wykorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne. Ludzie wymyślają pełno punktów a tak naprawdę pytam się "po co?" Przecież wystarczy się zastosować właśnie do ogólnej 10-tki i efekt murowany.
    Ja osobiście po treningu jako taką regenerację dla włókien mięśniowych stosuję zmienną temperaturę wody podczas kąpieli. Bardzo dobrze to na mnie wpływa. Szczególnie jak jeszcze mam wysoką temperaturę po treningu.

    PS. Myślisz, że interwały to łatwiejszy lub lżejszy trening niż taki "normalny" godzinny? Dlaczego?

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post! Zostaję tutaj na dłużej. Uwielbiam czytać posty ludzi, którzy się znają trochę na sporcie i dzięki takim osobom jak Ty nabieram motywacji o walkę o swoje body goal. Czekam na reszte świetnych postów w tej tematyce, Pozdrawiam www.whitevic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci ! Taki komentarz wiele dla mnie znaczy. :)

      Usuń

TOP