wtorek, 22 grudnia 2015

Jak zabrać się za ćwiczenia w 2016 ? + najlepszy komenatarz



By Twój trening odpowiadał Twoim potrzebą i umiejętnością, nie warto zmuszać się do wykonywania ćwiczeń, które nie sprawiają Ci przyjemności. Brak czerpania frajdy z celowego doprowadzania naszego ciała do zmęczenia, nie wpłynie znacznie na poprawę twojej sylwetki.


 W naszym życiu aktywność fizyczna jest bardzo ważna nie tylko dla zachowania szczupłej, zgrabnej sylwetki. Jest to przede wszystkim zdrowie. W czasie ćwiczeń zwiększy się wydolność organizmu co spowoduje jego dotlenienie. Zdobywszy się na taki wysiłek poprawisz samopoczucie, nie wspominają o pewności siebie. treningi sprawią, że niemal od razu poczujesz, że ciało staje się smuklejsze i silniejsze. Ćwiczenia nie muszą być bardzo intensywne. Należy wykonywać je powoli i dokładnie, zwracając uwagę na odpowiednio stałe tempo.


 Zbliża się Nowy Rok, a z tym wydarzeniem rodzą się w głowach postanowienia noworoczne. Wielu z was pewnie już postawiło sobie za cel, że w 2016 doprowadzi swoją sylwetkę do perfekcji. Jak powinny wyglądać pierwsze kroki stawiane na siłowni ? Teraz już wiecie jak mniej więcej zabrać się za spełnienie swojego postanowienia. Trzymajcie się ciepło.

+
 Zapraszam wszystkie panie  do przejrzenia wpisów w linku wyżej. Znajdziecie tam mnóstwo pomysłów na stylizacje.  Od razu widać, że blog jest prowadzony na poważnie.

Gorąco polecam

6 komentarzy:

  1. Od dawna próbuję regularnie ćwiczyć jednak po kilku tygodniach się zniechęcam :( Mam nadzieję, że w 2016 roku mi się uda :)
    http://myylifeedreamss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może powinnaś zmienić nastawienie. Zamiast zmuszać się do ćwiczeń, rób to wtedy kiedy masz na to ochotę. Myślę, że wtedy z każdym treningiem będziesz miała ochotę na więcej :D
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Ponad miesiąc temu zapisałam się na siłownię żeby ruszyć trochę dupsko (kiedyś grałam w siatkę lub unihokeja). Od kiedy chodzę na siłkę czuje się znacznie lepiej i przy okazji zaczęłam lepiej organizować sobie czas ;). Teraz nie wyobrażam sobie żeby zrobić więcej jak dwa dni przerwy od ćwiczeń.

    larossee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli miałem rację. Siłownia działa zbawiennie :D Jeżeli będę mógł Ci jakoś pomóc, doradzić w sprawach treningowych to pisz śmiało ! Chętnie Ci pomogę.

      Usuń
  3. Mi akurat brakuje motywacji na ten rok :-)
    imbirkowy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam tak, że ćwiczę, ale jak już opuszczę choć jeden dzień, to szybko się zniechęcam i odpuszczam nie raz na miesiące. Lubię aktywność fizyczną, ale jakoś w tej kwestii jestem leniwa :P W tym roku postanowiłam się nie dołować, ani nie stresować i ćwiczyć w miarę regularnie, ponieważ robię to głównie dla zdrowia, a nie dla spektakularnego ciała czy coś :D

    OdpowiedzUsuń

TOP