piątek, 20 listopada 2015

Jak w kilku krokach zacząć dbać o swoją sylwetkę ?


Jeżeli uważasz, że Twoja waga pokazała Ci o kilka kg za dużo, to na pewno od razu rzuca Ci się do głowy myśl, że pora pomyśleć o zastanowieniu się nad swoją sylwetką. Od kolegi lub koleżanki już na pewno słyszałeś/łaś o "diecie cud", bez konieczności spędzania czasu na siłowni.


W pierwszej kolejności sprawdzasz w necie jakie jest twoje zapotrzebowanie energetyczne, a następnie wyrzucasz z menu produkty o najwyższej kaloryczności.
Myślisz- gotowe, tylko jak się tego trzymać i jednocześnie nie oszukiwać hmm...

Kiedy masz już dosyć, wracasz do swojego komputera i zaczynasz przeglądać internet w celu znalezienia jakichś informacji na temat różnych rodzajów diet. W miarę czytania dochodzisz do wniosku, że  nic się nie stanie jeżeli pobiegasz trochę na bieżni, pomachasz hantelkami i powyciskasz kilka razy sztangę.
myślisz- Tak to jest dobry pomysł

Sądzę, że karnet na GYM jest kupiony, więc można zacząć trenować.
W miarę treningów zauważasz, że twój brzuch jest nadal tych samych rozmiarów, które cię niestety nie satysfakcjonującą. Dochodzisz do wniosku, iż najtrafniej będzie odjąć kilka łyżek od twojej dietetycznej zupy, a treningi muszą być dłuższe i jeszcze bardziej katorżnicze.

Mija czas, a z twoją sylwetką dalej się nic nie zmieniło.
myślisz - pieprzyć to!

Dobrze już ... koniec tych głupot.
Szukasz sposobów na poprawę twojej sylwetki, ale nie za bardzo wiesz od czego powinieneś zacząć. Powiem Ci.
1. Pierwszym krokiem powinna być rozmowa z profesjonalnym trenerem personalnym lub z osobą, która się na tym zna.

2. Krokiem drugim jest wyznaczenie sobie realnego celu. Jest udowodnione naukowo, że stawianie sobie celów, stanowi samą w sobie receptę na zrealizowanie ich. Pomoże Ci to zwiększyć motywacje, która w sporcie jest bardzo ważna. Tak więc zachowaj umiar w zakładaniu ciężarów na sztangę. Podziel sobie dietę oraz treningi na kilka etapów, które będziesz wykonywał jeden za drugim.

3. Następna rzecza, o której powinieneś pamiętać,. Rozmiar jednak ma znaczenie.
Głodzenie się, a nawet minimalne przyjmowanie posiłków zwykle kończy się efektem placebo lub poważnymi problemami żołądka i jelit - zhantlemprzezswiat.blogspot.com możesz o tym rozmawiać godzinami. Zaufaj mi i sięgaj po większe porcje, talerze, widelce i łyżki.

4. Kolejną sprawą jest fakt, iż nie powinieneś planować więcej niż jednej zmiany w swoim życiu. Jeżeli chcesz zgubić parę kilogramów, złą decyzją będzie rozstawanie się z papierosami właśnie teraz.
Nasza siła woli może się wyczerpać i zmęczyć tak samo jak mięśnie. A więc szanuj ją sobie.




Czy twoje pierwsze kroki były podobne do wymienionych wyżej ? Podziel się swoją historią ! 




5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i super ! Jestem pewny, że u Cb ograniczenie paru smakowych przyjemności jak np. czekolada , nie stanowi większego problemu. Cieszę się, że są tutaj tacy ludzie ! 5

      Usuń
  2. Fajnie opisane. Dużo w tym racji zwłaszcza, że głodówki to jedna wielka głupota

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zaczęłam mieć bliższy kontakt ze sportem pod koniec zeszłego roku. Moim postanowieniem Noworocznym było - zacząć aktywnie spędzać wolny czas i wyrobić sobie ładną sylwetkę. No i na początku ostro nad sobą pracowałam, było dla mnie to męczarnią, ale nie poddawałam się, bo miałam swój jakiś tam cel. Nie chciałam zawieść samej siebie, że jestem słaba i poległam. I tak ćwiczyłam i ćwiczyłam. Później z czasem jak doszła praca i studia to przyznam, że olałam temat, bo nie potrafiłam tego tak na raz pogodzić. Ale no chyba zakochałam się w sporcie i w ćwiczeniach, bo bardzo za tym tęsknilam i mi tego brakowało, że postanowiłam wrócić do tego i planować swój czas. Kiedy ogarnełam pracę ze studiami znowu zabrałam się za robotę! :) Uwielabiam ten stan kiedy czuję, że moje mięśnie pracują... normalnie najlepsze co można czuć!
    Moje efekty można poczytać w tym poście -> http://takpoprostuzyc.blogspot.com/2015/11/jak-wyrobic-sobie-w-miesiac-adna-figure.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie napisany post! Ja od nowego roku mam zamiar zacząć zdrowo jeść i ćwiczyć, chcę mieć super formę i śliczną sylwetkę! :D I o to będę walczyć. :)
    zajrzyj koniecznie -> http://nothinghappenswith.blogspot.com/2015/12/julmas.html

    OdpowiedzUsuń

TOP