wtorek, 13 października 2015

GOthenDO


Przyznam się wam, że od pewnego czasu zaczęło mi brakować treningów w towarzystwie- tutaj, treningów z moim bratem lub moim trenerem.
Nie da się ukryć, że trening będzie wtedy dłuższy, co może być kiepskie dla osób, którym zależy na czasie, jednak można dopatrzeć się jednej fajnej rzeczy.
Trening taki pozwala czerpać przyjemność nie tylko z towarzystwa, ale również powoduje, że my sami staramy się dawać z siebie 120 %, by pokazać się od jak najlepszej strony.

Przy ostatnim treningu, podczas zajęć z rekreacji ruchowej dowiedziałem się jak wygląda prawidłowo przeprowadzony, po treningowy stretching. Przyznam, że do tego czasu lekceważyłem ten temat, ale to się zmieni. Teraz już wiem, że po każdym treningu siłowym warto jest się porozciągać. 

Wpadło:
1. Wyciskanie hantli zza głowy siedząc 14x3
2. Wyciskanie hantli sprzed klatki piersiowej 14x3
3. Odwodzenie ramion w bok z hantlem leżąc na boku 12x4
4. Unoszenie sztangielek bokiem w górę  12x4
I na zakończenie stretching!

 Był ogień !





1 komentarz:

  1. Streching obowiązkowo! Fajnie, że uwzględniłeś to w swoim treningu. 5! :)

    OdpowiedzUsuń

TOP