czwartek, 27 sierpnia 2015

Leg day is the best day


Kolejny trening nóg za mną. Dałem z siebie 120 %. Pojutrze spodziewam się konkretnych zakwasów mięśni czworogłowych.
Siłownia nie była przeludniona, jak to zwykle bywa pod koniec tygodnia. Jestem ciekawy ile ludzi będzie przy następnym treningu.

Pewnie często sobie powtarzasz, że przydała by Ci się siłownia żeby poprawić swoją sylwetkę.
Przy każdym takim powtórzeniu organizm daje Ci wyraźny sygnał, że pora coś zmienić.
Zatem zrób przyjemność swojemu ciału i zacznij trenować. Twój organizm na pewno będzie Ci wdzięczny !


Dzisiaj wpadły :

5 min rowerek stacjonarny ( przy pulsie powyżej 120 )
-Przysiady ze sztangą (za głową) przy wolnym ciężarze 4x 12
-Wykroki w miejscu 4x12
-Prostowanie mięśni czworogłowych siedząc 4x15
- Prostowanie nóg na suwnicy 4x12
-Uginanie nóg leżąc 4x15

Po treningu należy się: drink x-bulk od KFD , porcja tuńczyka w wodzie

  
IG :
@Matiihard Mateusz Szczotka @pomau3 Przemek Wróbel

2 komentarze:

  1. ja tak bym chciała zaczac ale ciagle cos takiego jest co mi w tym przeszkadza
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Musisz zdać sobie sprawę, że nie można szukać wymówek. Jeden trening to tylko 4% dnia.
    Spróbuj się zmotywować ! Czy jesteś pewna, że w Twoim życiu te ważniejsze sprawy są rzeczywiście tak ważne, że nie mogły by zaczekać ? ;> Druga sprawa to organizacja dnia. Dobrze zaplaowany dzień to połowa sukcesu. Głowa do góry !

    OdpowiedzUsuń

TOP